Известие

Collapse
No announcement yet.

Много проблеми на едно място(Алфа 146 1,4 ТС)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много проблеми на едно място(Алфа 146 1,4 ТС)

    Колата е на приятелката ми. Та става вапрос за:
    1. Уж в Бургас са сменили вариатора=>Здраво придърпване и колата подскача като луда.
    2. Проблема бил уж в ламбда сондата=> откачат и буксата=> Изгорелите газове митишат на разтопена пластмаса
    3. Разхода е от типа Бургас-София 150 лева При бензин
    2лева/л.
    Колата вече 4 месеца седи на трупчета .
    Та кажете каде в София да я закарам да и направят диагностика и да видят какъв и е проблема на тая купчина ламарина.
    Nikoi ne moje da me spre

  • #2
    Раздел Общ технически. Избери си между:

    Бобо- Екстриим сервиз
    Лисан Сервиз
    Ванто трейд.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от rado_thunder Покажи съобщение
      Колата е на приятелката ми. Та става вапрос за:
      1. Уж в Бургас са сменили вариатора=>Здраво придърпване и колата подскача като луда.
      2. Проблема бил уж в ламбда сондата=> откачат и буксата=> Изгорелите газове митишат на разтопена пластмаса
      3. Разхода е от типа Бургас-София 150 лева При бензин
      2лева/л.
      Колата вече 4 месеца седи на трупчета .
      Та кажете каде в София да я закарам да и направят диагностика и да видят какъв и е проблема на тая купчина ламарина.
      Тука гледам си вмъкнал 1но УЖ,което е равно-пропорционално на АКО или(майсторът взе парите и каза ще видим).Много се пише за Бобо и Лисан, иди при тях.

      Comment


      • #4
        Та пичове малко се поразходих по майсторите. И какво стана първо ходих при братовчеда в Благоевград (Сервиз за диагностика в Еленово)и установи че имам цъфнала бобина и прецакана лула. Смени лулата и бобината почисти дроселовата клапа и моторчето на празен ход, също имах изкочил маркуч на смукателните тръби, какво стана след това колата оправи работата драстично оборотите на празен ход заспаха но заспаха на 1100 оборота. Понеже той не се занимава с алфи и няма софт. за тях ми каза да потарся сервиз в София та послушах съвета ви и отидох при Бобо та пича май ги разбира нещата ама самочувсвието му е в небесата. Та каза че високите обороти се дължът на смукане на въздух и че вариатора не бил зацепен правилно. Обаче цената която ми каза малко ме стресна 150 лв. за зацепване на вариатора и отделно за сваляне на колеторни тръби. Та за свалянето на колекторните тръби ако някой е имал такъв проблем нека сподели как го е отстранил. Мерси предварително. И само да вмъкна следващото ходене със сигурност няма да е при Бобо отношението кам клиентите му е ..........Ако имате добро мнение за Лисан пишете
        Last edited by rado_thunder; d.m.y г., 01:11.
        Nikoi ne moje da me spre

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от rado_thunder Покажи съобщение
          Та пичове малко се поразходих по майсторите. И какво стана първо ходих при братовчеда в Благоевград (Сервиз за диагностика в Еленово)и установи че имам цъфнала бобина и прецакана лула. Смени лулата и бобината почисти дроселовата клапа и моторчето на празен ход, също имах изкочил маркуч на смукателните тръби, какво стана след това колата оправи работата драстично оборотите на празен ход заспаха но заспаха на 1100 оборота. Понеже той не се занимава с алфи и няма софт. за тях ми каза да потарся сервиз в София та послушах съвета ви и отидох при Бобо та пича май ги разбира нещата ама самочувсвието му е в небесата. Та каза че високите обороти се дължът на смукане на въздух и че вариатора не бил зацепен правилно. Обаче цената която ми каза малко ме стресна 150 лв. за зацепване на вариатора и отделно за сваляне на колеторни тръби. Та за свалянето на колекторните тръби ако някой е имал такъв проблем нека сподели как го е отстранил. Мерси предварително. И само да вмъкна следващото ходене със сигурност няма да е при Бобо отношението кам клиентите му е ..........Ако имате добро мнение за Лисан пишете
          Всеки си има мнение относно сервизите, но ще ги намериш в темата за всеки един от тях. Иначе само ще ти дам един съвет-не си изказвай мнението толкова гласно (макар, че няма нищо лошо в това) защото тук има доста докачливи хора. Особено като видят, че си новичък може да ти скочат на веждите като слон върху мравка Успех с оправянето на колата
          The greatest of all scientific hobbies!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
            ... Иначе само ще ти дам един съвет-не си изказвай мнението толкова гласно (макар, че няма нищо лошо в това) защото тук има доста докачливи хора. ....
            Колега, позволи ми да не се съглася с теб.
            Аз съм на мнение, че точно тук е мястото за такива коментари!!!
            Та нали трябва да даваме възможно най-актуална обратна връзка за всички сервизи и магазини?!
            Като някой се издъни, то той се дъни пред всички, губи клиенти , прави си изводи, евентуално си променя отношението.

            Иначе си търпим арогантното отношение ( а то е в над 90% от сервизите) и това е.
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
              Колега, позволи ми да не се съглася с теб.
              Аз съм на мнение, че точно тук е мястото за такива коментари!!!
              Та нали трябва да даваме възможно най-актуална обратна връзка за всички сервизи и магазини?!
              Като някой се издъни, то той се дъни пред всички, губи клиенти , прави си изводи, евентуално си променя отношението.

              Иначе си търпим арогантното отношение ( а то е в над 90% от сервизите) и това е.
              Съгласен съм с теб! Казах го просто, за да се опитаме да запазим добрия тон, защото не се знае кой ще му се скара за някоя глупост. Но както и да е. Нека да спрем да му спамим в темата
              The greatest of all scientific hobbies!

              Comment


              • #8
                Тук ще прочетеш много мнения и отзиви от сервиза на Лисан... Според мен само хубави..
                http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=54
                Проблем с часовете за записване

                А това е сервиза, в който аз ходя за моята италианка и за италианките на всички мои познати вече 3години...
                http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=53

                Отноешение на топ ниво, обслужване също... Проблем с часовете за записване


                Сам направи своя избор защото разликата в км. при единия и при др е 30км

                Но гаранция, че от двата ще останеш доволен и то най-евтино...
                Успех
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от rado_thunder Покажи съобщение
                  Та пичове малко се поразходих по майсторите. И какво стана първо ходих при братовчеда в Благоевград (Сервиз за диагностика в Еленово)и установи че имам цъфнала бобина и прецакана лула. Смени лулата и бобината почисти дроселовата клапа и моторчето на празен ход, също имах изкочил маркуч на смукателните тръби, какво стана след това колата оправи работата драстично оборотите на празен ход заспаха но заспаха на 1100 оборота. Понеже той не се занимава с алфи и няма софт. за тях ми каза да потарся сервиз в София та послушах съвета ви и отидох при Бобо та пича май ги разбира нещата ама самочувсвието му е в небесата. Та каза че високите обороти се дължът на смукане на въздух и че вариатора не бил зацепен правилно. Обаче цената която ми каза малко ме стресна 150 лв. за зацепване на вариатора и отделно за сваляне на колеторни тръби. Та за свалянето на колекторните тръби ако някой е имал такъв проблем нека сподели как го е отстранил. Мерси предварително. И само да вмъкна следващото ходене със сигурност няма да е при Бобо отношението кам клиентите му е ..........Ако имате добро мнение за Лисан пишете

                  Виж сега приятелю радвам се че имаш мнение ма заключенията са ти на годините Самочувствие си имам като нормален човек и то с покритие до колкото е възможно за разлика от много хора! и като не ти харесва избор колкото искаш при мен цената е толкова защото знем какво правим и как го правим Колата ти както сам си написал от евтини майстори е на тва дередже Само да знаеш че и колегите четат форума и ще имат едно на ум за теб като влезеш в сервиза им И ако имаш лични нападки към мен моля да ги изкажеш лично на мен лице в лице ! А не пред хората без да знам ! Мисля че перфектно съм си свършил работата и съм ти казал какво и е на колата. Успех ти желая
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                    Колега, позволи ми да не се съглася с теб.
                    Аз съм на мнение, че точно тук е мястото за такива коментари!!!
                    Та нали трябва да даваме възможно най-актуална обратна връзка за всички сервизи и магазини?!
                    Като някой се издъни, то той се дъни пред всички, губи клиенти , прави си изводи, евентуално си променя отношението.

                    Иначе си търпим арогантното отношение ( а то е в над 90% от сервизите) и това е.
                    И аз съм съгласен колега ма по-добре първо вижте колко струва изказващия се и после съдете хората по някакви си мнения
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      ..по-добре първо вижте колко струва изказващия се и после съдете хората по някакви си мнения
                      То това е най-добре.
                      Всеки здравомислещ си формира крайното мнение от личният контакт.

                      Към модераторите: Спирам със спама. Обещавам
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #12
                        Та Бобо, че работата си я сварши е така не съм казал нищо друго. Иначе за зацепване на вариатор на 2 места проверих ми искат по 80 лева, но всеки си определя цената. Иначе оборотите на празен ход си ги оправих сам. Колата не смучеше въздух от колекторните тръби или отнякой мъркуч. Проблема беше в стъпковото моторче някой си беше правил свободни съчинения и надупчил клапичката. Та сега колата държи перфектните 900 оборота на празен ход на газ 950. Мерси за помоща на всички.
                        Nikoi ne moje da me spre

                        Comment


                        • #13
                          rado_thunder мисля че Bobo ти е казал разумна цена да не говорим че някъде взимат и повече
                          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                          Comment


                          • #14
                            Опаа,АКО може да се вярва на момчето, излиза че Бобо не си е свършил работата перфектно,както твърди.Няма засмукване на въздух от колекторни тръби и неправилно зацепен вариатор.Поискал е много пари за грешна диагностика.Проблема е бил в моторчето.Така че да не говорим за високи самочувствия ами да бъдем по-коректни.
                            ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                            Comment

                            Working...
                            X